با حضور هنرمندان یزدی؛

در رویداد طراحی پوستر «فتح المبین» در کرمان

در رویداد طراحی پوستر «فتح المبین» در کرمان
رویداد طراحی پوستر فتح المبین با حضور هنرمندان استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، یزد و خراسان جنوبی در روزهای ۲۷ و ۲۸ مهرماه در کرمان برگزار می‌شود.
پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
کد خبر :  ۱۶۲۸۲۷

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، رویداد منطقه ای تولید پوستر فتح المبین با محوریت فلسطین و با شرکت ۴۰ هنرمند از پنج استان یزد، هرمزگان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و کرمان برگزار می شود.

این رویداد از ۲۷ مهرماه به مدت ۲ روز و در محورهای فلسطین آزاد، عملیات طوفان الاقصی و جنایات صهیونیست ها و در بخش های گرافیک، تصویر سازی و حروف نگاری انجام می شود که از استان یزد حسین دشتی اردکانی کارشناس هنرهای تجسمی حوزه هنری استان یزد به همراه محمد حسین عزیزی،سجاد آخوندی، سید محمد یاسین مختاری و سید ابوالفضل حسینی حضور دارند.

 

 

 

 


در مدت برگزاری رویداد فتح المبین شرکت کنندگان در کارگاهی زیر نظر ۲ نفر از اساتید به طراحی و تولید پوستر می پردازند که آثار تولیدی در این رویداد به صورت حقیقی و مجازی در سطح استانی، کشوری و بین‌المللی اکران خواهند شد.

رویداد منطقه ای فتح المبین به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی و با مشارکت شهرداری کرمان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پایتخت مقاومت جهان اسلام کرمان در حال برگزاری است .


ارسال نظر