استقبال مردمی از نمایش دل لرزه در یزد

استقبال مردمی از نمایش دل لرزه در یزد
نمایش «دل لرزه» به نویسندگی سید علی موسویان و کارگردانی مجتبی لاله زاری با استقبال مردم در تالار هنر یزد به روی صحنه رفت.
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
کد خبر :  ۱۶۲۳۲۵

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد : تئاتر «دل لرزه» به نویسندگی سید علی موسویان و کارگردانی مجتبی لاله زاری از 11 مرداد به مدت ۵ شب توسط موسسه مردم نهاد نسل نواندیشان انقلاب با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در تالار هنر اجرا شد.


دلرزه با محوریت امام رضا (ع) و موضوع عفو و گذشت با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده و تاکنون بیش از 200 اجرا در مکان ها و مناسبت های مختلف داشته است.
دیپلم افتخار و جایزه رتبه اول بخش نمایشنامه نویسی واهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی رتبه اول بازیگری مرد در شانزدهم جشنواره ملی رضوی یکی از افنخارات این اثر است.

نمایش «دل لرزه» با بازی سیدمرتضی فخرموسوی، سعید خبیری ، امین دلپذیر، طاهره هنزایی، مجتبی لاله زاری از جمله آثار نمایشی برگزیده استان یزد است که اردیبهشت امسال با حمایت حوزه هنری یزد در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر تهران روی صحنه رفت و با استقبال خوبی همراه بود.
در خلاصه داستان این نمایش آمده است: جواد ابویی در پی ماجرایی با هم محله ای خود درگیر می شود و او را به قتل می‌رساند. حاج مرسل وکیلی که کاندید شورای شهر است، برای کسب رضایت خانواده مقتول تلاش می‌کند...

ارسال نظر