دوره آموزش «تاریخ شفاهی» در حوزه هنری یزد برگزار می‌شود

دوره آموزش «تاریخ شفاهی» در حوزه هنری یزد برگزار می‌شود
دوره آموزش «تاریخ شفاهی»با هدف رشد و ارتقاء تولیدات تاریخ شفاهی و تاریخ محلی استان در حوزه هنری یزد برگزار می‌شود.
شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
کد خبر :  ۱۶۲۳۱۷

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، رئیس حوزه هنری یزد با اعلام این خبر گفت: این دوره آموزشی با تدریس استادان، کارشناسان و پژوهشگران مطرح استانی و کشوری برگزار خواهد شد.
حسام سالکی با بیان اینکه خواهران و برادران 17 سال به بالا می‌توانند در این دوره شرکت کنند، افزود: طلاب حوزه‌های علمیه، فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته‌های مرتبط با تاریخ، هنرمندان، نویسندگان، فعالان فرهنگی و علاقه‌مندان به حوزه‌های تاریخ، فرهنگ، هنر و علوم انسانی مخاطب اصلی این رویداد هستند.

ثبت نام دوره

 


وی افزود: به شرکت کنندگانی که موفق به گذراندن دوره و اجرای پروژه‌ آموزشی شده باشند به تشخیص اساتید، گواهی پایان دوره اعطا و برای انجام پروژه‌های تاریخ شفاهی حوزه هنری استان در اولویت قرار خواهند گرفت.
رئیس حوزه هنری یزد تربیت و آموزش محقق و پژوهشگر متخصص، پویا و ماهر برای اجرای پروژه‌های تاریخ شفاهی و ادبیات پایداری، تقویت بنیه علمی و تخصصی پژوهشگران عرصه تاریخ شفاهی، انگیزه بخشی و توانمندسازی پژوهشگران جوان و مستعد و همچنین ارتقاء و توسعه کمی و کیفی آثار و تولیدات تاریخ شفاهی و تاریخ محلی استان یزد را از اهداف این دوره برشمرد.
وی با بیان اینکه این دوره از 21 مرداد آغاز می‌شود، گفت: کلاس‌ها شنبه و دوشنبه هر هفته ساعت 16:30 تا 18:30 در حوزه هنری یزد واقع در چهار راه فاطمیه، ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار خواهد شد.
متقاضیان برای ثبت نام به لینک زیر مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36231400 – 035 تماس بگیرند.



ثبت نام دوره

ارسال نظر