پیام تسلیت سرپرست حوزه هنری یزد در پی درگذشت رئیس شورای اسلامی شهر یزد

پیام تسلیت سرپرست حوزه هنری یزد در پی درگذشت رئیس شورای اسلامی شهر یزد
محمدصادق کوچک‌زاده سرپرست حوزه هنری یزد با صدور پیامی درگذشت غلامحسین دشتی از جانبازان دفاع مقدس و رئیس شورای اسلامی شهر یزد را تسلیت گفت.
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
کد خبر :  ۱۵۵۹۱۶

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، متن پیام تسلیت سرپرست حوزه هنری انقلاب اسلامی استان یزد به این شرح است؛

بِسْمِ اللَّهِ الرَّ‌حْمَنِ الرَّ‌حِیم

«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون»

ایران اسلامی و استان دارالعباده و دارالعلم یزد یکی دیگر از یادگاران دفاع مقدس را از دست داد. رزمنده فداکار و ایثارگر دفاع مقدس، دکتر غلامحسین دشتی رئیس شورای اسلامی شهر یزد و جانباز شیمیایی دوران هشت سال دفاع مقدس که قلم و اندیشه و وقت خویش را وقف ترویج اخلاق و معارف الهی و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) کرده بود، جامه بقا به تن پوشید و به دیار جاودانان پیوست و با کوچ ناگهانی خود دوستان و ارادتمندانش و همه کسانی که آن انسان والا و متواضع را می‌شناختند اندوهگین و سوگوار کرد.

روحیه جهادی، سخت‌کوشی و ولایت‌مداری این استاد توانا که تحلیلگر و کارشناس سلسله نشست‌های اندیشه‌ورزی «والعصر» با رویکرد گام دوم انقلاب در حوزه هنری یزد و همچنین کارشناس برخی از نشست‌های آموزشی و تحلیلی باشگاه فیلم این نهاد بود، همواره باید الگوی ما در زندگی و در راه صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد.

اینجانب فقدان این جانباز سرافراز و مدیر مدبّر و سرباز فداکار ولایت را به خانواده و بازماندگان مکّرم ایشان، مجموعه‌ پر افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سپاه الغدیر، همرزمان، شاگردان، اهالی فرهنگ و هنر و عموم مردم شهید پرور دارالعباده و دارالعلم یزد تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای روح آن فقید سعید رحمت و مغفرت الهی و علو درجات و برای بازماندگان و وابستگان، صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم و رجاء واثق دارم که آثار و اقدامات ایشان باقیات الصالحات و توشه‌ای ناب برای سفر اخروی‌شان خواهد بود؛ ان‌شاء الله.

                                                                                                                                                 محمدصادق کوچک زاده

                                                                                                                                      16اسفند 1400 مصادف با 4 شعبان 1443   

 

گفتنی است، غلامحسین دشتی رئیس شورای ششم شهر یزد که از جانبازان شیمیایی هشت سال دفاع مقدس بود بامداد دوشنبه 16 اسفندماه 1400 مصادف با چهارم شعبان؛ سالروز میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز به دلیل ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت.

وی همچنین در سمت‌های معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در دولت دهم، ریاست شورای راهبردی سپاه الغدیر استان یزد، جانشین فرمانده سپاه الغدیر، عضو هئیت علمی و قائم مقام بنیاد نهج البلاغه استان و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان یزد فعالیت داشته است.

ارسال نظر