در آستانه برگزاری جشنواره انجام شد؛

دیدار دبیر جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی با پیشکسوتان تئاتر یزد

دیدار دبیر جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی با پیشکسوتان تئاتر یزد
دبیر و دست‌اندرکاران جشنواره ملی تئاتر خیابانی «چتر زندگی» با پیشکسوتان تئاتر استان دیدار و گفتگو کردند.
پنجشنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
کد خبر :  ۱۵۳۹۳۹

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، محمدصادق کوچک‌زاده دبیر پنجمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی به همراه اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره با حضور در منزل سیدضیاء مدیرطاهری، احمدعلی مهدی‌نژاد، مرتضی نیسم‌سبحان و صدیقه مطلق ضمن دیدار با این هنرمندان باتجربه و سرشناس عرصه تئاتر استان از آنها به پاس سال‌ها تلاش و فعالیت برای ارتقای تئاتر استان قدردانی و از آنان برای حضور در جشنواره دعوت کرد.

در این دیدارهای جداگانه، پیشکسوتان هنرهای نمایشی دارالعباده هم برگزاری جشنواره چتر زندگی به میزبانی یزد را حرکتی مطلوب و مؤثر در راستای کشف استعدادها، ترویج روحیه امید و نشاط در جامعه، ارتقای فرهنگ و معرفی ظرفیت‌های استان دانستند و برای دبیر، برگزار کنندگان و هنرمندان شرکت کننده در این رویداد ملی آرزوی موفقیت کردند.

توجه هر چه بیشتر به ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای اجرای تئاتر خیابانی در استان، تولید و اجرای آثار ارزشمند و مخاطب پسند و تلاش در جهت رونق‎بخشی تئاتر خیابانی در استان از دیگر موضوعات مورد تأکید پیشکسوتان تئاتر یزد بود.

پنجمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی به دبیری محمدصادق کوچک‌زاده از عصر پنجشنبه، چهارم آذرماه در شهر میراث جهانی یزد آغاز به کار می‌کند و سه روز ادامه دارد.

ارسال نظر