پیام تسلیت رئیس حوزه هنری یزد در پی رحلت آیت الله علاقه‌بند

پیام تسلیت رئیس حوزه هنری یزد در پی رحلت آیت الله علاقه‌بند
رئیس حوزه هنری یزد در پیامی ارتحال آیت‌الله سید محمدعلی علاقه‌بند یزدی(ره) را تسلیت گفت.
سه‌شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
کد خبر :  ۱۵۳۴۱۲

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، محمدصادق کوچک‌زاده رئیس حوزه هنری یزد در پیامی ارتحال عالم ربانی و جلیل‌القدر آیت‌الله سید محمدعلی علاقه‌بند یزدی(ره) را تسلیت گفت و فقدان آن معلم اخلاق که به واسطه فضایل اخلاقی فراوان و خدمت به خلق جایگاه ویژه‌ای در قلب مردم داشت، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر دانست.
متن پیام به این شرح است:
اِنالِله وَ اِنا اِلَیهِ راجِعون
«إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ»
بار دیگر قافله علم و دانش و دین، بزرگ مردی از سلسله علم و اخلاق و اندیشه را از دست داد تا داغ هجرانش دل‌های مؤمنان علاقه‌مند به حقیقت و معرفت را سوگوار کند.
عالم ربانی و جلیل‌القدر، مروج اسلام و قرآن و معلم اخلاق حضرت آیت‌الله سید محمدعلی علاقه‌بند یزدی(رضوان الله علیه) عمر شریف و بابرکت خویش را در راه تبیین اندیشه تابناک اسلام ناب محمدی(ص)،ترویج فرهنگ غنی اهل‎بیت(ع)، تهذیب نفس و خدمت به خلق صرف نمود و در سنگر مقدس امامت جماعت مسجد امیرچخماق نیز چراغ هدایت و ارشاد مردم شریف دارالعباده و دارالعلم یزد بود.
بی‌گمان فقدان آن مدرس فاضل و سالک الی‌الله که به واسطه فضایل اخلاقی فراوان، ارادت عاشقانه به ائمه اطهار(ع)، خدمت به ملت و پیروی از ولایت جایگاه ویژه‌ای در قلب مردم داشت، خسارت و ضایعه‌ای سنگین و جبران‌ناپذیر است. بی‌تردید خدمات ارزنده و مجاهدانه ایشان در راه اعتلای اسلام و تربیت شاگردان فراوان که توشه اُخروی برای آن عالم پرهیزگار خواهد بود برای همیشه در یاد و خاطره مردم قدرشناس این دیار زنده و جاویدان باقی خواهد ماند.
اینجانب به نمایندگی از هنرمندان و کارکنان حوزه هنری استان یزد ارتحال ملکوتی آن فقیه مجاهد را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، بیت مکرم آن مرحوم، حوزه‌های علمیه، سلسله جلیله روحانیت، شاگردان و ارادتمندان ایشان و نیز به عموم مردم مؤمن و ولایتمدار استان دارالعباده و دارالعلم یزد تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن عالم عامل، علو درجات و حشر با اولیاءالله و برای بازماندگان، شاگردان و ارادتمندان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

ارسال نظر