پیام تبریک رئیس حوزه هنری یزد به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک رئیس حوزه هنری یزد به مناسبت روز خبرنگار
رئیس حوزه هنری یزد در پیامی روز خبرنگار را به خبرنگاران و اهالی رسانه تبریک گفت.
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
کد خبر :  ۱۵۰۲۵۴

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، محمدصادق کوچک‌زاده در پیامی به مناسبت 17 مرداد؛ سالروز شهادت محمود صارمی و روز بزرگداشت مقام خبرنگار، این روز باشکوه را فرصتی برای قدردانی از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و نقش‌آفرینی‌های ارزشمند طلایه‌داران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی دانست.

متن پیام به این شرح است:

«ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ»

17 مرداد؛ سالروز شهادت شهید محمود صارمی یادآور مجاهدت‌های شهدای گرانقدر عرصه خبر و اطلاع‌رسانی است که در راستای عمل به وظیفه و تحقق رسالت این حرفه مهم، جان خویش را در طبق اخلاص نهادند.

بی‌تردید در دنیای پرتلاطم امروز با توجه به انبوه اخبار و اطلاعات، گستردگی رسانه‌ها و تکنولوژی‌های نوین، تداوم فعالیت و موفقیت در این عرصه سخت و طاقت‌فرسا جز با روحیه جهادی، بصیرت، صراحت، صداقت، سرعت، دقت، درایت، امانتداری و دشمن‌شناسی ممکن نیست.

خبرنگار آئینه تمام نمایی است که در جهادی بی‌وقفه واقعیت‌ها، دغدغه‌ها، کاستی‌ها، چالش‌ها و مشکلات جامعه را به مسئولان و پیام مسئولان را به مردم منتقل می‌کند و به عنوان پاسدار و امانت‌دار حق‌الناس در حوزه افکار عمومی می‌کوشد با شفاف‌سازی و بیان واقعیت‌ها روح امید، آرامش، حقیقت‌طلبی و مهرورزی را در جامعه بگستراند و مانند یک هنرمند با تلنگر و گوشزد کردن اشتباهات و مشکلات، شرایط را برای اصلاح امور ایجاد کند.

به یقین در «گام دوم انقلاب اسلامی» نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در بالندگی و تابندگی اندیشه‌های اسلام ناب محمدی(ص) و آرمان‌های انقلاب اسلامی و همچنین در تحول‌آفرینی، رشد، پیشرفت و توسعه همه جانبه میهن عزیز اسلامی بیش از پیش برجسته و محسوس است که به مدد الهی و همت جهادگران عرصه اطلاع‌رسانی و آحاد ملت و مسئولان محقق خواهد شد.

امروز در شرایط سخت و بحرانی کرونا خبرنگاران به ویژه خبرنگاران حوزه سلامت با عزم و اراده‌ای راسخ در تکاپو هستند تا به رسالت روشنگری خویش عمل کنند و با آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به موقع، جامعه را از خطرات این بیماری مهلک آگاه سازند و بی‌تردید بخشی از سلامت جسمی، روحی، روانی، فرهنگی و فکری جامعه مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی آنها است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای عرصه خبر و اطلاع رسانی به ویژه شهید محمود صارمی، فرا رسیدن این روز شکوهمند را به همه جهادگران نیک‌اندیش جبهه آگاهی و اطلاع‌رسانی تبریک می‌گویم و همت، مسئولیت‌پذیری و تلاش‌های صادقانه تمام فعالان این حرفه حساس به ویژه خبرنگاران حوزه فرهنگ و هنر دارالعباده و دارالعلم که برای حفظ شرافت و حرمت این حرفه اهتمام می‌ورزند را ارج نهاده و از درگاه خداوند متعال سلامتی، بهروزی و تداوم توفیقات این عزیزان را در مسیر خدمت به اسلام و انقلاب آرزومندم.

ارسال نظر