رئیس حوزه هنری یزد:

هنر می‌تواند به تحقق شعار سال سرعت بخشد

هنر می‌تواند به تحقق شعار سال سرعت بخشد
کوچک‌زاده گفت: هنرمندان می‌توانند با خلق آثار تأثیرگذار و امیدآفرین، مروج مصرف کالاهای داخلی باشند و به تحقق شعار امسال کمک کنند.
سه‌شنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
کد خبر :  ۱۳۸۱۵۰

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، رئیس حوزه هنری یزد با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» گفت: باید با وحدت، همت، همدلی و عزمی راسخ در راستای تحقق شعار سال تلاش کنیم.

محمدصادق کوچک‌زاده به تقارن آغاز قرن جدید با ولادت حضرت ولی عصر(عج) اشاره کرد و افزود: ملت بزرگ ایران با توکل به خدا و عنایات ائمه اطهار(ع) با هدایت‌ها و رهنمودهای امامین انقلاب اسلامی همواره از موانع، سختی‌ها و چالش‌ها به سلامت عبور کرده و به فضل الهی امسال آغاز تحول و شکوفایی اقتصادی کشور خواهد بود.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در اولین روز از سال نو، ادامه داد: راه بن‌بست برای ملت ایران وجود ندارد و با استفاده از ظرفیت‌های مختلف، اتکا به توان داخلی و اعتماد به جوانان می‌توانیم بزرگترین موانع و مشکلات فرا روی تولید و اقتصاد کشور را برطرف و تحریم‌های دشمن را بی‌اثر کنیم.

کوچک‌زاده بر ضرورت حمایت از تولید ملی و مبارزه با قاچاق کالا تأکید کرد و یادآور شد: شاعران و طنزپردازان محفل «قندشکن» حوزه هنری یزد در آخرین محفل خود در سال 99 با زبان طنز به اهمیت تولید ملی، رونق اقتصادی و پرهیز از مصرف کالاهای قاچاق پرداختند و در خصوص حمایت از تولیدات و دستاوردهای متخصصان کشور و ارتقاء فرهنگ عمومی برای مصرف کالاهای تولید داخل شعرخوانی کردند‌.

رئیس حوزه هنری یزد با اشاره به نقش مؤثر و پررنگ هنرمندان در راستای برجسته‌سازی شعار سال گفت: اهالی هنر و ادب می‌توانند با تولید آثار هنری و ادبی تأثیرگذار و امیدآفرین، علاوه بر تبلیغ و ترویج مصرف کالاهای ساخت ایران و اشاعه فرهنگ صرفه‌جویی و قناعت، چالش‌ها و موانع پیش روی تولید را با زبان گویا و شیوای هنر بیان کنند تا مشکلات سریع‌تر برطرف و موجب دلگرمی تولیدکنندگان داخلی و جهش تولید شود.

وی افزود: بی‌تردید با حضور جوانان و نسل نواندیش پویا و مبتکر و مشارکت مردم و همچنین حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکنندگان بومی می‌توانیم با اتحاد و همدلی، ایجاد امنیت پایدار در حوزه اقتصادی، آسیب‌شناسی و مقابله با فساد، اقتصاد کشورمان را شکوفا و خودکفا کنیم.

ارسال نظر