پیام تسلیت رییس حوزه هنری استان در پی درگذشت امام جمعه موقت یزد

پیام تسلیت رییس حوزه هنری استان در پی درگذشت امام جمعه موقت یزد
رییس حوزه هنری یزد در پیامی درگذشت عالم ربانی و مجاهد نستوه مرحوم آیت‌الله «سید محمدجواد آیت‌اللهی» امام جمعه موقت یزد و استاد عالی‌قدر حوزه علمیه را تسلیت گفت.
چهارشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
کد خبر :  ۱۳۱۷۷۲

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، متن پیام محمدصادق کوچک‌زاده به این شرح است:

«انالله و انا الیه راجعون»

عروج تأسف برانگیز مروج اسلام و قرآن و مجاهد نستوه عرصه علم و تقوا، سالک الی الله حضرت آیت‌الله سید محمد جواد آیت‌اللهی(ره) موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

آن عالم عامل و جلیل‌القدر، عمر شریف و بابرکت خویش را در راه تهذیب نفس، خدمت به خلق، ترویج علوم و معارف الهی و فرهنگ غنی اهلبیت(ع)، تبیین اندیشه تابناک اسلام ناب محمدی(ص) و مواضع انقلاب اسلامی به جامعه‌ بویژه جوانان جویای حقیقت و معرفت و همچنین تربیت طلاب جوان و هدایت و ارشاد مردم نمود و در سنگر مقدس امامت جمعه دارالعباده و دارالعلم یزد نیز چراغ هدایت، حقیقت‌نما و دغدغه‌مند اوضاع و احوال مردم بویژه محرومان بود.

بی تردید فقدان آن مدرس فاضل که به واسطه فضایل اخلاقی فراوان، ارادت عاشقانه به ائمه اطهار(ع)، خدمت به ملت و پیروی خالصانه از ولایت، جایگاه ویژه‌ای در قلب مردم داشت، ضایعه‌ا‌ی جبران‌ناپذیر است و خدمات ارزنده و تلاش‌های دلسوزانه و متعهدانه ایشان هیچ‌گاه از یادها نخواهد رفت.

اینجانب این مصیبت تأسف‌بار را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، حوزه‌های علمیه، سلسله جلیله روحانیت، شاگردان و ارادتمندان آن استاد عالی‌قدر و مردم شریف و قدرشناس دارالعباده بویژه خانواده معزز آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن عالم ربانی، غفران و رحمت واسعه الهی و حشر با اولیاء الله و برای همه بازماندگان، شاگردان و ارادتمندان ایشان صبر و اجر و دوام توفیق خدمت به اسلام و انقلاب را مسئلت می‌نمایم.

گفتنی است: مرحوم آیت‌اللهی از سال 1390 امامت جمعه موقت شهر یزد را عهده‌دار بود و در این سنگر مقدس به دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام و انقلاب، ارشاد مردم و رفع مسائل و مشکلات جامعه پرداخت.

آیت‌الله سید محمدجواد آیت‌اللهی اواخر تیرماه به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید صدوقی یزد بستری شد و عصر 7 مرداد همزمان با سالروز شهادت شکافنده علوم و دانش‌ها حضرت امام محمدباقر(ع) در سن 50 سالگی بر اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفت.

ارسال نظر