پخش زنده محفل طنز «قندشکن» از فضای مجازی

پخش زنده محفل طنز «قندشکن» از فضای مجازی
بیست و پنجمین محفل طنز «قندشکن» با موضوع «رعایت فاصله گذاری!» به صورت مجازی برگزار می‌شود.
سه‌شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
کد خبر :  ۱۱۰۸۳۲

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، رئیس حوزه هنری یزد از برگزاری بیست و پنجمین محفل طنز «قندشکن» با موضوع «رعایت فاصله گذاری» خبر داد و گفت: به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا این محفل به صورت مجازی برگزار می‌شود.

محمدصادق کوچک‌زاده افزود: این محفل ادبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور معدودی از شاعران و طنزپردازان برگزار و آثاری در زمینه رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در شرایط کرونا و همچنین حق همسایگی و حُسن همجواری ارائه می‌شود.

به گفته وی این محفل چهارشنبه 11 تیر، ساعت 20:30 در سالن نارنجستان حوزه هنری یزد واقع در چهار راه فاطمیه، ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار و به صورت زنده از صفحه‌های اینستاگرام حوزه هنری یزد@artyazd  و @qandshekan پخش خواهد شد.

علاقه‌مندان بویژه شاعران و طنزپردازان جوان می‌توانند آثار خود را برای ارائه و خواندن در محافل طنز قندشکن به رایانامهqandshekan@gmail.com  ارسال کنند یا با شماره تلفن 36231400 داخلی 25 تماس بگیرند.

محافل ماهانه طنز قندشکن از دهه فجر 1395 در حوزه هنری یزد آغاز به کار کرده و امروز شاعران و طنزپردازان این محفل در کشور شناخته شده‌اند.

ارسال نظر