رونمایی رمان «تا پروانه شدن» در یزد

«تا پروانه شدن»

«تا پروانه شدن»
کتاب «تا پروانه شدن» با موضوع اجتماعی اثر مرضیه قائمی‌زاده نویسنده یزدی رونمایی و معرفی شد.
يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
کد خبر :  ۱۰۹۸۰۲
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، در مراسمی با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری یزد و جمعی از علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی از نخستین اثر مرضیه قائمی‌زاده نویسنده یزدی با عنوان « تا پروانه شدن» رونمایی شد و مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.
 
این کتاب در ۱۷۱ صفحه توسط انتشارات «انجمن قلم ایرانیان امروز» منتشر شده است.
 
وحید حسنی مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری یزد و مدرس داستان‌نویسی در این مراسم که به میزبانی کتابخانه حضرت زهرا(س) حمیدیا برگزار شد، این کتاب را به عنوان اولین اثر نویسنده، اثری ارزشمند و قابل تقدیر دانست.
 
مرضیه قائمی‌زاده هم با بیان این که بن‌مایه اثرش روانشناسی است، گفت: شخصیت اصلی داستان به نوعی گرفتار بی‌اعتمادی، شکاک بودن و بدگمانی فراگیر نسبت به دیگران است به‌طوری‌که انگیزه‌های افراد را شرارت‌آمیز تلقی می‌کند.
 
وی افزود: «تا پروانه شدن» داستان زن جوانی به نام «مهسا» است که عشق را در زندگی مشترک جستجو ‌می‌کند؛ زندگی مشترکی که آغاز نشده به سمت پایان می‌رود و این نقطه شروع تمام اتفاق‌ها و هیجان‌های داستان است.
 
این نویسنده ادامه داد: سعی کردم با قلمی روان و شیوا با مخاطب ارتباط برقرار کنم و امیدوارم در آثار بعدی نیز توقع مخاطبان را برآورده کنم.
 
مرضیه قائمی‌زاده از جمله نویسندگان جوانی است که نویسندگی را با حضور در دوره‌های آموزش داستان‌نویسی حوزه هنری یزد آغاز کرده است.
 
دوره آموزش داستان‌نویسی با هدف کشف و پرورش استعدادهای ادبی جوان و رشد و تقویت جریان داستان‌نویسی در استان، صبح پنج‎شنبه ‌‌هر هفته در حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر

پربازدید ها

صفحه خبر - عکس مطالب بیشتر