در حاشیه برگزاری مراسم شب خاطره چابهار؛

نشست آموزشی محققان ادبیات پایداری سیستان و بلوچستان برگزار شد

نشست آموزشی محققان ادبیات پایداری سیستان و بلوچستان برگزار شد
نشست تخصصی و آموزشی ویژه محققان ادبیات پایداری سیستان و بلوچستان با حضور محمد قاسمی‌پور مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری امور استان‌های حوزه هنری در منطقه نظامی کنارک پایگاه سوم نبوت سیستان و بلوچستان برگزار شد.
دوشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
کد خبر :  ۱۰۹۳۲۳

محمد قاسمی‌پور مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری امور استان‌ها در خصوص این کارگاه گفت؛ این نشست آموزشی با هدف نقد و بررسی مصاحبه‌های صورت گرفته توسط محققان در مورد نقش مصاحبه کننده در هدایت جریان مصاحبه و راهکار‌های پیشنهادی و تجربی برای ممانعت از خروج جریان مصاحبه تاریخ شفاهی از دست مصاحبه کننده برگزار شد.

قاسمی‌پور در ادامه به دوره جدید فعالیت‌های پایداری در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت؛ همچنین محققان حاضر در کارگاه با نقل تجربیات و شرح پشت صحنه مصاحبه‌های صورت گرفته به دشواری‌ها و معضلات گفت‌وگو با افراد صاحب‌منصب و دارای موقعیت‌های اجتماعی بالا پرداختند که در این کارگاه شیوه‌های کنترل و هدایت جریان مصاحبه با چنین افرادی مورد بحث قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد؛ بخش پایانی کارگاه صبح اختصاص به طرح سوالات شخصی افراد مرتبط با گفت‌و‌گوهای تاریخ شفاهی داشت.

مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری امور استان‌ها برگزاری کارگاه آموزشی در حاشیه مراسم شب خاطره «دریادلان مشرقی» در منطقه کنارک چابهار بهره‌برداری مناسب از زمان تا برگزاری مراسم شب خاطره دانست.

شایان ذکر است، شب خاطره دریادلان مشرقی اولین مراسم رسمی در استان سیستان و بلوچستان در منطقه چابهار محسوب می‌شود که ۶ دی‌ماه ۹۷به همت دفترشب خاطره امور استان‌ها و حوزه هنری سیستان و بلوچستان با مشارکت نیروی دریایی ارتش در منطقه دریایی سوم نبوت شهرستان کنارک برگزار می‌شود.

ارسال نظر

پربازدید ها

صفحه خبر - عکس مطالب بیشتر