حضور باشکوه مردم یزد

حضور باشکوه مردم یزد در راهپیمایی 13 آبان

حضور باشکوه مردم یزد در راهپیمایی 13 آبان
مردم ولایی و استکبار ستیز دارالعباده با حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان آمریکا را غیر قابل اعتماد خواندند و بر حمایت از مظلومان و ستمدیدگان جهان تأکید کردند.
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
کد خبر :  ۱۰۸۵۹۳
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: همزمان با سراسر کشور مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان با حضور گسترده دانش‌آموزان، دانشجویان، هنرمندان، مسئولان و قشرهای مختلف مردم همیشه درصحنه و انقلابی دارالعباده و دارالعلم یزد در میدان امیرچخماق برگزار شد.
راهپیمایان با در دست داشتن تصاویر رهبر معظم انقلاب، امام راحل(ره) و پرچم‌ سه رنگ کشورمان و حمل پلاکاردهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نفرت و انزجار خود را نسبت به توطئه‌ها، جنایات و بدعهدی‌های استکبار جهانی علیه کشورمان ابراز کردند.
مردم یزد در راهپیمایی حماسی و پرشور امروز با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «هیهات من الذله»، شیطان بزرگ را غیر قابل اعتماد خواندند و بر حمایت از مظلومان و ستمدیدگان جهان تأکید کردند.
در این مراسم آیت الله سیدمحمدرضا مدرسی از فقهای شورای نگهبان به ایراد سخنرانی پرداخت و در ادامه قطعنامه پایانی خوانده شد.
راهپیمایی 13 آبان در بیش از 60 محل در مناطق شهری و برخی مناطق روستایی استان یزد برگزار شد.
13 آبان؛ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز دانش آموز و تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه به خاطر اعتراض به مصوبه کاپیتولاسیون آمریکایی است.











 

ارسال نظر

پربازدید ها

صفحه خبر - عکس مطالب بیشتر