هنرمندان یزدی «آسمانی‌ترین رفیق» خود را در آسمان پرستاره کویر رصد کردند

«آسمانی‌ترین رفیق»

«آسمانی‌ترین رفیق»
به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی جمعی از هنرمندان یزدی و کارکنان حوزه هنری استان با غبار روبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدای خلدبرین با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
کد خبر :  ۱۰۸۵۹۲

ه گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: در سالروز وفات حضرت زینب کبری(س) و هم‌زمان با هفته هنر انقلاب اسلامی تعدادی از هنرمندان استان به همراه کارکنان حوزه هنری و قشرهای مختلف مردم شهیدپرور دارالعباده با حضور پرشور در ویژه برنامه «آسمانی‌ترین رفیق»، ضمن غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدای خلدبرین با آرمان‌های والای امام راحل(ره)، شهدا و رهبری پیمانی دوباره بستند.
این برنامه با نثار گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ سومین شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی(ره) در مسجد روضه محمدیه آغاز شد و سپس هنرمندان و مردم با شکوهی خاص مسیر گلزار شهدای گمنام خلدبرین تا قطعه شهدا را پیمودند و با خواندن میثاق نامه، با لاله‌های پرپر میهن تجدید عهد و بر ادامه راه آن عزیزان تأکید کردند.
در ویژه برنامه «آسمانی‌ترین رفیق» که با خلاقیت و ابتکار هنرمندان برگزار شد، شرکت کنندگان کارت دعوتی حاوی مشخصات و بخشی از وصیت‌نامه «رفیق شهید» خود را دریافت و پس از پیدا کردن قبور مطهر، درد دل خود و وصیت‌نامه همان شهید را برای حضار قرائت می‌کردند که لحظه‌های ناب اشک و اشتیاق را در فضای نورانی و ملکوتی گلزار شهدا به نمایش گذاشت.
قرائت قرآن کریم، شعر خوانی، دکلمه و نی نوازی از دیگر برنامه‌های این بزم صمیمانه بود.
در پایان این مراسم معنوی با سیب و شربت از میهمانان شهدا پذیرایی شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی کوهستانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، ابراهیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، پارساییان مسئول سازمان بسیج هنرمندان و کوچک‌زاده رئیس حوزه هنری یزد حضور داشتند.
در هفته هنر انقلاب اسلامی (19 تا 25 فروردین) ‌برنامه‌های متعدد و متنوعی در یزد برگزار شد.







ارسال نظر

پربازدید ها

صفحه خبر - عکس مطالب بیشتر