همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی

دبیر دومین جشنواره ملی شعر طنز عدلیه «دادخند» معرفی شد

به گزارش روابط عمومی استان یزد، همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در چهل و چهارمین محفل طنز «قندشکن» با حضور شاعران ، طنز پردازان ، مسئولان و جمعی از هنرمندان و مردم در حوزه هنری یزد ، حجت‌الاسلام مهدی پرنیان به عنوان دبیر دومین جشنواره ملی شعر طنز عدلیه «دادخند» معرفی شد.
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴
کد خبر :  ۳۵۰۰۹۰



در این حکم آمده است:

برادر ارجمند حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی پرنیان

نظر به تجربه موفق و ارزشمند برگزاری اولین جشنواره شعر طنز عدلیه (دادخند) در استان یزد به موجب این حکم به عنوان دبیر و دومین جشنواره ملی شعر طنز عدلیه «دادخند» منصوب می شوید.

این جشنواره متمایز و هدفمند، فرصتی برای بهره‌مندی از ظرفیت هنرمندان به ویژه شاعران طنزپرداز در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و انتقال مفاهیم آموزنده در قالبی بدیع به عموم جامعه می باشد.

امید است با استعانت از خداوند متعال و تعامل با هنرمندان، شاعران ارجمند و طنازان عرصه های فرهنگی و اجتماعی، در برگزاری شایسته این رویداد بزرگ موفق و مؤید باشید.

دومین جشنواره شعر طنز «دادخند» با فراخوان ملی و در راستای اجرای سند تحول و تعالی قوه قضاییه و ایجاد زمینه‌های ارتباط بیشتر دستگاه قضایی با اقشار تأثیرگذار اجتماعی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان  می توانند تا پایان روز ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ آثار طنز خود را در موضوعات و قالب‌های مطرح شده در متن فراخوان از طریق تارنمای www.adlieyazd.ir ارسال کنند.

ارسال نظر